Accenture ve Salesforce, Yaşam Bilimleri Bulutunu güçlendirmek için iş birliği yapıyor
Accenture ve Salesforce, bilgi ve yapay zeka destekli yeniliklere odaklanarak Salesforce Yaşam Bilimleri Bulutu’nu geliştirmek için güçlerini birleştiriyor. Şirketler üretken yapay zeka işbirliklerini genişletiyor ve üretken yapay zeka hızlandırıcı aracılığıyla yeni çözümler yaratıyor. Şirketler üretkenliği artırmak ve sağlık hizmetleri deneyimlerini dönüştürmek için Salesforce Veri Bulutu ve Einstein AI’yı kullanmayı hedefliyor.
Accenture’dan Emma McGuigan, yaşam bilimleri kuruluşlarında benzersiz müşteri etkileşimi deneyimleri yaratmada veri ve yapay zekanın önemini vurguladı. Çok kanallı deneyimler için dijital bir temelin savunuculuğunu yaptı. Accenture’un araştırması, yaşam bilimleri şirketlerinin %58’inin bilgi ve analitik yeteneklerinin hızla benimsenmesine öncelik verdiğini ortaya çıkardı.
Salesforce’tan Amit Khanna, Accenture’ın yeni nesil Yaşam Bilimleri Platformunu oluşturma konusundaki üstün üstünlüğünü övdü. Accenture’un ilaç ve tıp teknolojisi sektörlerindeki uzmanlığının yeni yeniliklerin uygulanmasına kattığı değeri kabul etti.
Bu ortaklığın önemli çıktıları arasında eski ilaç hasta hizmetleri çözümlerini analiz etmek için bir Sağlık Bulutu değerlendirme çerçevesinin yanı sıra sağlayıcı ve hasta verilerinin kapsamlı bir görünümünü sağlayan bir Veri Bulutu ve Einstein Yapay Zeka hızlandırıcısı yer alıyor. Accenture, Salesforce Yaşam Bilimleri Bulutu’ndaki yeni özelliklerin müşteri tarafından test edilmesini kolaylaştırmak için daha fazla araç oluşturma konusundaki kararlılığını ifade etti.
Bu bağlı kuruluş, yaşam bilimleri organizasyonlarında müşteri etkileşimi deneyimlerinin yeniden şekillendirilmesinde veri ve yapay zekanın artan rolünün altını çiziyor. Aynı zamanda sağlık hizmetlerinde hasta katılımının modernleştirilmesinde dijital öncelikli stratejilere yönelik artan eğilimi de vurguluyor.
Bu makale yapay zeka yardımıyla oluşturulmuş, bir editör tarafından çevrilmiş ve incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şartlar ve Koşullarımıza bakın.